poniedziałek, 11 marca 2013

Patronus

Hej. Ostatnio na bloga dodałam Player'a. Małe sprostowanie : D Mianowicie dwie pierwsze piosenki to ballady mojego ukochanego zespołu punck-rocko'wego My Chemical Romance, jeżeli komuś nie pasują (choć są na prawdę cudne) to proszę się nie martwić, następne utwory to muzyka instrumentalna, więc mam nadzieję, że przyjemna. Gdzieś po środku instrumentalów wkleiłam również Radiohead- Creep, bo nie mogłam się powstrzymać :D
Następną notkę postaram się wkleić w sobotę i przyznam się, że im więcej komentarzy tym bardziej chce mi się pisać. Także jeżeli ktoś ma ochotę komentować to zapraszam, nie obrażę się : D ~ Eidoriana

4 komentarze:

  1. Kiedy kolejny rozdział ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętasz opowiadanie Chocolate z bloga draco-hermiona-forever? Wróciłam pod nowym nickiem i mam zamiar je reaktywować (draco-hermiona-forever). Jeśli nie wiesz, kim jestem, to zapraszam Cię do zapoznania się z moją twórczością.

    Pozdrawiam
    heart-pain.blogspot.com -> nowy adres

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam bardzo za kłopoty, ale mam mało czasu, a dużo zajęć.
    Testy dopiero w kwietniu, ale kochani nauczyciele postanowili, że już nas przygotują :D
    Rozdział obiecuję wstawić jutro

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń